Lucrător în comerț

vanzator

Cod N.C.: 5220.1.1

Domeniul: Comerţ şi servicii

Descrierea ocupaţiei:
Aptitudini și deprinderi necesare:
– Percepție vizuală ;
– Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate;
– Rapiditate;
– Spirit practic;
– Coordonare manuală bună;
– Memorie vizuală bună;
– Abilități de comunicare;
– Capacitate de a lua decizii;
– Persoană de încredere;
– Implicare în activitate;
– Dorința de a munci;
– Capacitatea de a se descurca în condiții de stres;
– Rezistență la sarcini repetitive;
– Rezistență la oboseală;
– Capacitatea de a munci în echipă;
– Autocontrol mediu;
– Aspect fizic plăcut;
– Motivație.

Responsabilitati si sarcini:

ATRIBUTII PRINCIPALE (și sarcini aferente):
1. Asigură necesarul de marfă la raft:
– Aduce marfa din depozit;
– Ordonează rafturile pe categorii de produse și pe tipuri de produse (Firma 1, Firma 2, etc.);
– Expune mărfuri într-o manieră estetică, atrăgătoare și ușor accesibile clienților;
– Urmărește rafturile și asigură încărcarea lor cu marfă în funcție de vânzare;
– Compară, sortează și verifică marfa;
2. Adaptează etichetele și afșsele în funcție de cerințele curente:
– Actualizează etichetele în funcție de prețul din ziua respectivă;
– Schimbă etichetele o dată la două săptămâni la acele produse care intră în promoție;
– Înlocuiește etichetele deteriorate;
– Elimină etichetele pentru produsele care nu mai sunt la vânzare;
– Poziționează etichetele în display-ul raftului pentru fiecare tip de produs în parte;
– Înlocuiește afișele din promoția veche cu afișele din noua promoție;
3. Asigură prețul produselor care au o greutate diferită de 1 kilogram:
– Cântărește produsele ambalate care au greutăți diferite de 1 kilogram;
– Lipește etichetele cu prețul corespunzător pe produsul ambalat;
4. Asigură igiena rafturilor:
– Supraveghează rafturile pentru a interveni prompt în cazul unui incident;
– Înlătură produsele care sunt deteriorate și pot afecta igiena raionului;
– Ridică ambalajele produselor aranjate în raft și le depozitează la gunoi;
– Anunță personalul de la curățenie în cazul unui incident;
5. Verifică termenul de valabilitate al produselor:
– Controlează zilnic valabilitatea produselor;
– Scoate de la vânzare acele produse care mai au o zi de valabilitate;
6. Realizează comenzile pentru produsele ce urmează a fi expuse la raft;
– Urmărește vânzările din ziua anterioară
– Face comenzi în funcție de vânzările din ziua anterioară;
– Dă comanda în funție de necesarul din ziua respectivă (ținând cont de faptul ca în zilele de week-end comenzile sunt mai mari);
7. Oferă relații clienților:
– Oferă informații despre marfa expusă;
– Răspunde solicitărilor clienților;
– Oferă ajutor clienților;
– Informează clienții de schimbările care au avut loc în privința produselor.

RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI:
– Răspunde de asigurarea volumului de marfă corespunzator, în rafturi;
– Răspunde de valabilitatea produselor expuse;
– Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi);
– Răspunde de condițiile de igienă a mărfii;
– Răspunde de informarea clienților;
– Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor clientului;
– Răspunde de supravegherea raioanelor;
– Informează superiorii cu privire la vânzările din raioane;
– Identifică acele produse care nu se vând și raportează Asistentului Manager pentru măsuri adecvate;
– Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori.

UNITĂŢILE DE COMPETENŢĂ

 

Nr. crt.

Domeniile de competenţă

Unităţile de competenţă

 

1.

Administrație Întocmirea documentelor specifice activităţii de vânzare
Raportarea activităţii de vânzare

2.

Competenţe generale la locul de muncă Aplicarea NPM şi PSI
Aplicarea procedurilor de calitate
Comunicarea la locul de muncă
Efectuarea muncii în echipă
Dezvoltare profesională Perfecţionarea profesională
Marketing Prezentarea produselor şi serviciilor aferente vânzării
Promovarea imaginii standului
Materii prime și materiale Menţinerea stocurilor de rezervă
Verificarea stocurilor cu vânzările

3.

Relații cu clientela Comunicarea cu clienţii
Crearea mediului ambiental necesar vânzării
Efectuarea vânzării
Încasarea contravalorii mărfii

 

Înscrierile se fac continuu.

IMPORTANT: costul cursului, cu autorizare ANC (fost CNFPA), se deduce integral din impozitul pe profit/venit conform art. 34 din Ordonanta nr. 129/2000 republicată.
Taxa de participare se achită integral sau în două tranșe.
Reduceri:
10% discount pentru fiecare persoana adusa la curs;
Pentru mai mulți participanți se oferă vouchere care pot fi utilizate la orice curs susținut astfel:
– 2 participanti, 2 vouchere x 30 RON;
– 3 participanti, 3 vouchere x 40 RON;- 4 participanti, 4 vouchere x 50 RON
Date de contact:
Deva, str. Mihail KOGĂLNICEANU, bl. 14, mezanin, cam. 7
Tel.: 0747845905 sau 0734960845

e-mail: dekprojectmaster@yahoo.ro, formare@danynastyle.ro
Detalii despre durata și costurile cursului găsiți aici.

Advertisements
%d bloggers like this: